poniedziałek, 24 grudnia 2012

Christmas :>

hej kochani! <3

BUON NATALE E FELICE ANNO NUOVO! :)

Wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku! :) Życzę Wam, żeby nadchodzący rok był o wiele lepszy od poprzedniego, żeby był pełen niespodzianek i pozytywnych zdarzeń. 
A jak tam wigilia?
Dostaliście wymarzone prezenty? :D
Nikt7 ;*


czwartek, 13 grudnia 2012

Liebster Award :)

hejka, tu Nikt4 i Nikt7 :)
Nikt7: Ponieważ jakiś miesiąc temu xD pod moim postem pojawiły się różne komentarze,  wśród nich aż dwie nominacje do nagrody Liebster Award, postanowiłam w końcu razem z Nikt4 nie odpowiedzieć. :)

Zasady:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloga w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. Oczywiście wszystko piszesz na swoim blogu, a link podajesz tutaj w komentarzu.

Pytania do nas: od immortal fashion:
1.Twoja ulubiona książka to..?
Nikt4: To taka która jest ciekawa :D Chyba nie mam jednej ulubionej...
Nikt7: Jak byłam młodsza uwielbiałam 'To ja Lucy', teraz czytam książki Zafóna i bardzo mi się podobają, najbardziej chyba 'Marina'
 2.Jakiej piosenki słuchałaś w ostatnim czasie najchętniej?
Nikt4:  Ciężko wybrać jedną piosenkę z tych wszystkich, które ostatnio chętnie słuchałam...
Nikt7: Ostatnio wszystkich 'Simple plan', najczęściej chyba 'Summer paradise' i 'Welcome to my life' xD
3. Kino czy teatr?
Nikt4:  Kino ^^ może dlatego, że do teatru rzadko chodzę :/
Nikt7: Zdecydowanie kino, sorry.
4. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Nikt4: Grać na mojej gitarze <3 
Nikt7: Facebook. xd 
5. Twoja ulubiona pora roku to..?
Nikt4:   Wiosna i Jesień! Nie jest za ciepło, ani za zimno i nie ma śniegu ^^
Nikt7: Zimolato, tak żeby nie trzeba było nosić tych wszystkich szalików i wysokich butów, i żeby nie było komarów :<
6. Słodycze czy owoce?
Nikt4:  Słodycze :D
Nikt7: Słodycze.. xD może dlatego, że mam mało owoców w domu ;c
7. Twój ulubiony kosmetyk do włosów to..?
Nikt4:  hm...Szampon? xd Ale taki fajny, rumiankowy ^^
Nikt7: Odżywka Pantene w sprayu, kochaam ją
8. Co poprawia Ci humor?
Nikt4: Sen, bo sen jest dobry na wszystko :P 
Nikt7: Przyjaciele. Jak nie możemy się spotkać, to przez fb. Uwielbiam to uczucie, gdy jest mi smutno, a po chwili śmieję się do laptopa :)
9. Twój ulubiony perfum to..?
Nikt4: Nie mam ulubionego
Nikt7: Nie mam ulubionego.
10.Twój ulubiony kolor lakieru do paznokci to..?
Nikt4:  Niebieski, pasuje mi do aparatu :D
Nikt7: Uwielbiam taki niebiesko-turkusowy, ale póki co muszą mi urosnąć paznokcie ;[
11. Kawa czy herbata?
Nikt4: Kawa ^^ Ale tylko z mlekiem i cukrem :D  
Nikt7: Herbatka z sokiem malinowym i cytrynką w moim kubku z pieskiem 3D 
kawa też może być, o ile ma dużo cukru i fajną piankę, a to rzadko się zdarza, więc raczej herbatka :)

Pytania do nas: od Takie tam
1. Jaki masz kolor oczu?
Nikt4: Ciężko określić...
Nikt7: Piwne :)
2. Ulubiony napój?

Nikt4: Niegazowany :D 
Nikt7: woda smakowa niegazowana, w tej chwili malinowa, ale smaki często mi się zmieniają xd
oprócz tego lubię też herbatkę (j.w.) i cappuccino :]
3. Jakiej muzyki słuchasz?

Nikt4: Poezji śpiewanej :)  
Nikt7: baaaardzo różnej :D chwilowo Simple Plan :)
4. Woda vs Ogień?

Nikt4:  Zdecydowanie ogień! ^^
Nikt7: Zdecydowanie woda ^^
5. Co lubisz robić?

Nikt4:  Spędzać czas z bliskimi dla mnie osobami i grać na gitarze
Nikt7: SPAĆ! 
6. Twoje pięć najlepszych cech charakteru?

Nikt4: Trudne pytanie...ambitna, inteligenta, wrażliwa, miła i spokojna(szczególnie jak ktoś mówi, że jestem niska :P) 
Nikt7: To chyba pytanie raczej nie do mnie.. hmm.. raczej skromna, dość ambitna, pomysłowa (ale tylko wśród przyjaciół xD), miła, inteligentna :D
7. Uważasz, że jesteś głupia, stuknięta w pozytywnym znaczeniu?

Nikt4: W pozytywnym, w negatywnym, po prostu stuknięta :P 
Nikt7: hahahahahahhah tak, ale tylko przy 'swoich' xD
8. Jesteś skromna?

Nikt4: Przy Nikt7- nigdy :D  
Nikt7: Myślę, że tak. :) Tylko bardziej wśród osób które znam mniej, przy najlepszych kumpelach niekoniecznie :D
9. Masz chłopaka?

Nikt4: nie...;( nikt mnie nie chce :( 
Nikt7: nie :c
10. Osoba którą nienawidzisz to?

Nikt4: Nie mam chyba, ale są ludzie, którzy tak mnie wkurzają, że prawie ich nienawidzę... 
Nikt7: Chwilowo nie ma i oby tak zostało :).
ale są osoby, które bardzo mnie wkurzają :<
11. Masz jakiegoś zwierzaka? ^^

Nikt4: Rybki, a właściwie rybkę, ale jakaś taka mało rozmowna jest....chyba mamy 'ciche dni' 
Nikt7: Nieee :( :( :(. Ale chcę PIESKA.!!! Golden retriever o imieniu Voldemort! :D 

Nominowani przez nas:
Small things please most ♥♥♥ (jeszcze raz dzięki za reklamę ;] )
Cosmetic paradise ♥
Gotowanie - To Moja Pasja  (wchodzić tu, koniecznie!!! ; ** )

Pytania do was: 
1. Jakie macie hobby? 
2. W jakim jesteście wieku? (podstawówka, gimnazjum, studia, emeryt xd)
3. Jaki kraj najbardziej chcielibyście zwiedzić?
4. Gdybyście mieli możliwość przeprowadzki do luksusowego apartamentu w Kanadzie przeprowadzilibyście się, czy zostalibyście w Polsce? ;D
5. Jaki macie styl ubierania się?
6. Najlepsza rzecz na świecie to.. 
7. Czego się najbardziej boicie?
8. Gdybyście miały/mieli jechać na belzudną wyspę i mogły/mogli wziąć tylko 5 rzeczy, to co by to było?
9.  Jaki jest wasz ulubiony zespół?
10. Najdziwniejsze stworzenie jakie potraficie wymyślić to...
11. Jak długo prowadzicie bloga? 

:)

sobota, 8 grudnia 2012

Zimowo ;)

Na naszym blogu zaczął padać śnieg ^^
I na dworze niestety też...:/ Nie przepadam za zimą, a wy?Wolę jak jest ciepło i słonecznie ^^
Obiecałam wam kolejny post o anime, więc będzie o anime, ale tym razem nie horrory ;D
Hm...no to dzisiaj będzie muzycznie ;)
1. K-On!
Yui Hirasawa rozpoczyna właśnie naukę w liceum. Chciałaby dołączyć do jakiegoś klubu, ale ponieważ nie ma żadnych zainteresowań,  ma problem z wyborem czegoś odpowiedniego dla siebie. W tym samy czasie Ritsu Tainaka, wciągając w to swoją przyjaciółkę, postanawia wskrzesić klub muzyki, któremu grozi zamknięcie z powodu zbyt małej liczby członków. Dziwny bieg wydarzeń sprawia, że Yui zapisuje się do klubu muzycznego, do którego przyłącza się jeszcze jedna dziewczyna. I tak oto cztery nastolatki stają się jedynymi członkami klubu i próbują formułować zespół muzyczny...

2. Kiniro no Corda: Primo Passo
Przed spieszącą się na rozpoczęcie roku Kahoko Hino pojawia się duszek o imieniu Lily, bardzo zadowolony z tego, że ktoś go widzi. Dziewczyna zachwycona jest trochę mniej, ponieważ halucynacje już pierwszego dnia nie wróżą nic dobrego. Najchętniej zapomniałaby o całym zdarzeniu. Ale oto następnego dnia jej nazwisko zostaje wyczytane wśród uczestników wewnątrzszkolnego konkursu muzycznego. I wszystko byłoby w porządku, gdyby nie fakt, że bohaterka nigdy nie dotknęła żadnego instrumentu, ani nie chodzi do klasy muzycznej. Jednak od czego jest magia? 
Bardzo ciekawe anime z muzyką klasyczną i bishounenami ^^

3. Nana
Anime o dwóch zupełnie różnych dziewczynach, które łączy jedynie wiek, imię i miejsce zamieszkania. Obie próbują ułożyć sobie życie w wielkim mieście. Jedna z nich- Nana Komatsu- to beztroska i naiwna dziewczyna, która rozpaczliwie poszukuje w życiu celu, druga zaś to jej dokładne przeciwieństwo- Nana Oosaki- zdecydowana i pewna siebie osoba, która za wszelką cenę chce zrobić karierę jako wokalistka punk-rockowa. Pewnego zimowego dnia dziewczyny poznają się w pociągu jadącym do Tokio, nie wiedzą jeszcze jak bardzo zmieni się ich życie...

No i to tyle na dzisiaj :)
Nikt4 :D

wtorek, 20 listopada 2012

Welcome Italia! :)

jak pewnie nie wiecie, zaczęłam się uczyć włoskiego ^^
a ponieważ to dość prosty język (o wiele prostszy od niemieckiego, którego uczę się już chyba dziewiąty rok i dalej nic nie umiem -.-), chciałam Was nauczyć paru zwrotów. :)

Buongiorno (tu chyba każdy wie jak to się wymawia ;p) - dzień dobry
Arrivederci - do widzenia 
Grazie (gracje) - dziękuję
Prego - proszę
Scusi (skuzi) - przepraszam :)

W języku włoskim jest kilka zasad dotyczących wymowy, np. literkę 'z' czytamy jak 'c', albo 'dz'; 'c' jak 'k', 'h' nie czytamy w ogóle; 'v' to 'w'; 's' pomiędzy samogłoskami czytamy jako 'z' i tak dalej, ale nie będę wam na razie zawracać tym głowy. ;)
A teraz się przedstawimy:

Come ti chiami? (Kome ti kiami?) - Jak masz na imię?/Jak się nazywasz?
Mi chiamo Nikt7. (Mi kiamo Nikt7.) - Nazywam się Nikt7. :)

Di che natzionalita sei? (Di cze nacjonalita sej?) - Jakiej jesteś narodowości?
Sono polacco / Sono polacca. - Jestem Polakiem / Jestem Polką. 

Proste, nie? ;)) Pamiętajcie, że jest come ti chiami, a potem mi chiamO a 'polacco' specjalnie pisze się z małej. 
W takim razie napiszcie mi po włosku jak się nazywacie i jakiej jesteście narodowości. :)
Chcielibyście się dowiedzieć więcej, chcecie kolejnych postów po włosku, czy nie?
A może chcielibyście posty na jakiś inny temat? 
Piszcie i komentujcie ^^.

Arrivederci, 
Nikt7 ; **

środa, 14 listopada 2012

Anime ^^

Konbanwa minna! ^^
No to tak jak obiecałam post o anime ;)
Oto 5 serii, które polecam na ciemne, listopadowe wieczory :D :
 
1. Jigoku Shoujo (moje ulubione anime ^^)
Jeżeli kogoś naprawdę nienawidzisz możesz o północy wejść na stronę, na której pojawi się jednookienkowy formularz, wpisz tam imię tej osoby, a pojawi się Piekielna Dziewica (Jigoku Shoujo), która w zamian za twoją duszę zemści się na znienawidzonej przez ciebie osobie i ześle ją do piekła.


2. Another
Chłopiec o imieniu Sakakibara Kouchi przenosi się do klasy, nad którą ciąży klątwa. Wszyscy koledzy są nerwowi i zachowują się dziwnie. Chłopiec zwraca uwagę na pewną dziewczynę w klasie- Misaki Mei, której inni nie zauważają...















3. Gosick
Młody Japończyk Kazuya Kujou przybywa do renomowanej akademii w Saubure. Jego szkolne życie nie jest zbyt szczęśliwe. Nie może znaleźć przyjaciół, a przez pewną szkolną legendę dostaje przydomek "Ponury Żniwiarz". Wszystko zmienia się kiedy w bibliotece poznaje pewną tajemniczą dziewczynkę -  Victorique de Blois. Nowa znajoma szybko przywiązuje się do Kazuyi i robi z niego swojego sługę, którego zadaniem ma być dostarczanie jej rozrywek. I to nie byle jakich, bo detektywistycznych! 










4. Umineko no Naku Koro ni
4 października 1986r. - rodzina Ushiromiya przewidując rychłą śmierć głowy rodziny - Kinzou Ushiromiyi, zbiera się jak co roku na wyspie Rokkenjima. Nikt nie przypuszcza, że ten rok będzie się jakoś różnił od poprzednich...Jednak wkrótce tajfun odcina wyspę od świata, a kolejne osoby padają ofiarą tajemniczych morderstw. Czy to możliwe, żeby stała za nimi legendarna czarownica Beatrice, która niegdyś dała Kinzou dziesięć ton złota w zamian za jego duszę? Ale jeśli to nie ona, to jak wyjaśnić te przedziwne zdarzenia...?










5. Mirai Nikki
 Amano Yukiteru jest aspołecznym nastolatkiem, którego hobby stało się obserwowanie otoczenia i zapisywanie wszystkiego w telefonie komórkowym. Oprócz tego Yuki spędza czas z wymyślonymi przyjaciółmi- bogiem czasu i przestrzeni i jego podwładną. Z czasem okazuje się, że są oni prawdziwi, a pamiętnik prowadzony przez nastolatka zaczyna przewidywać przyszłość. Przedmioty o podobnych właściwościach otrzymuje łącznie 12 osób, a spośród nich tylko jedna zostanie nowym bogiem czasu i przestrzeni. Tak właśnie zaczynają się poszukiwania pozostałych użytkowników i krwawa walka o przetrwanie...

video
 Krótkie OVA streszczające początki serii, niestety...w oryginalnej wersji językowej, bez napisów xd ale jak poszukacie to z napisami też gdzieś znajdziecie :D

Na razie tyle, żeby was nie zanudzić ;) Za tydzień napiszę o kolejnych 5 anime :) Chcecie, żeby częściej pojawiały się takie posty? :) Komentujcie :D

Nikt4-chan ;)





wtorek, 6 listopada 2012

Monsters at school ^^

 heeeeeeeeeeeeeej!
wiem, że już po Halloween, ale zgodnie z naszą zasadą na blogu "jeden post na tydzień na zmianę" musiałam poczekać aż do dzisiaj. :)
Obchodziliście jakoś Halloween?
Przebieracie się, chodzicie po cukierki, czy nie lubicie tego święta?
 Ja nigdy nie chodziłam, jakoś nie było czasu ;p. A zawsze chciałam. :<
Oto kilka zdjęć z halloweenowej sesji.
Na zdjęciach Róża, moja siostra, Weronika i ja.
Niestety, aparat się trochę popsuł, więc zdjęcia wychodziły
zupełnie nieostre i rozmazane. Mimo tego, myślę, że efekty nie są takie złe. ;)
Które zdjęcie najlepsze? :)
Róża i jej śliczne zombie ząbki <3
 I dziękuję za 13 000 wejść i 25 komentarzy do mojej ostatniej notki.
Kochani jesteście! <3
Nikt7 ;))

wtorek, 30 października 2012

Halloween!

Już jutro Halloween! ^^
Chyba jeszcze nigdy tak się nie cieszyłam z tego dnia :D
W sumie...zwykle był to dla mnie normalny dzień w roku, ale nie tym razem!
Tym razem będę osiem godzin paradować w szkole przebrana za czarownicę xd
I będę podziwiać pięknie ozdobioną salę naszej klasy ^^ 
A jeżeli nie macie pomysłu na przebranie, to zawsze możecie być zombie:
Teraz wystarczy tylko ubrać jakieś podarte ubrania, albo długą czarną szatę i już macie genialne przebranie na Halloween ;)
Oglądaliście film Koralina?
Moim zdaniem to świetna bajka na jutro ;) Tutaj jest link:
http://www.ekino.tv/film,Koralina-i-tajemnicze-drzwi-3D-Coraline-2009-Dubbing-PL,14304.html
Jeżeli chcecie się przebrać za Koralinę na Halloween to też mam coś dla was :D :
A ponieważ dawno nie pisałam nic o anime to już jutro post o kilku horrorach :D














Nikt4 ;)

środa, 17 października 2012

Cukierkowo! :D


 Siemka :)
powracam w przesadnie słodkiej notce. ;)
Oto figurki z modeliny zrobione wczoraj. ;D
Pomysły wzięłam z youtube:
lizaaaki - klik!
zielone ciasto - klik!
małe ciasteczko - klik!
białe ciasto - klik!
Po zrobieniu upiekłam ciastka w piekarniku, 100 stopni przez 15 min. Można też ugotować, ale wtedy drobne elementy mogą odpaść i figurka stanie się matowa. Ale ja i tak polakierowałam je na końcu bezbarwnym lakierem do paznokci. ^^

Podobają Wam się?
Które najlepsze?
robiłam takie ciastka i lizaki pierwszy raz, jak oceniacie moje pierwsze podejście? :D
Nikt7 ;*

wszystko razem :)

niedziela, 7 października 2012

Jak dobrze być poziomką! :D

Dawno nie pisałam...Więc warto byłoby napisać coś ciekawego. 
Znalazłam dzisiaj świetną piosenkę pt. "Jak dobrze być poziomką" :D
A oto jej tekst: 
Jak dobrze być poziomką, 
Dojrzewać całe dnie, 
Rumienić się wspaniale  
I kochać nawet wiatr. 

Mieć liście i jagody 
I pić południa skwar. 
Rozmawiać z chrabąszczami, 
Być z lasem za pan brat... 

Jak dobrze być poziomką,
Ten tylko o tym wie,
Kto tego raz spróbował i
Sam poziomką jest.

 Prawda, że śliczna? :D
Piosenka pochodzi ze słuchowiska "Lato Muminków"  :) Lubiliście Muminki?
A wiedzieliście, że Muminki to anime? :D
Po japońsku tytuł tej bajki wygląda tak: 楽しいムーミン一家
 
 Nikt4 :)
 
EDIT:
Hejka, tu Nikt7. Ja tylko na chwilę. xd Hmm.  słodka ta piosenka o poziomce ;p
ale w każdym razie: w ostatniej mojej notce było 15 komentarzy! 15! 
do tego mamy już ponad 12 000 wyswietleń!  KOCHAM WAS! I DZIĘKUJĘ <3
tylko wiecie, oby tak dalej :D 

wtorek, 25 września 2012

Caramello ;)

 Hejhejhej! 
Dzisiaj znowu zrobiłam BABECZKI! *.*
O wiele lepsze niż przedtem :P.  Robiłam ja, moja siostra i mój młodszy brat. :)
Wiem, że trochę się przechwalam, ale wyszły rzeczywiście przepyszne :D.
To niebieskie to taki puszysty, jagodowy krem. Do tego jadalne gwiazdki, posypki, kamyczki i pisaki ^^.  
Która babeczka najładniejsza? :D
Komentować! :*
Nikt7 ;)

czwartek, 6 września 2012

End of summer... :(

Siemka, tu Nikt7 :). 
Nikt4 miała napisać, ale trudno. Wracam po wakacjaaach! :(
Gdzie byliście?
Co robiliście?
Miło spędziliście czas? :)

Ja byłam na obozie i nad morzem. Recenzję z obozu harcerskiego w Bieszczadach możecie przeczytać TU xD, a o tym, jak było nad morzem opowiedzą Wam moje zdjęcia. :D
Ładne?
Które najfajniejsze? ;)
To moja siostra. Ale z bliska zdjęcie już nie jest takie fajne ;p
ale i tak mi się podoba :D
Noo.. a to ja ;)
Nikt7 ;*

niedziela, 22 lipca 2012

WaKaCjE.!!!

Hejhejhej! 
jak pewnie zauważyliście - już od prawie miesiąca mamy WaKaCjE !!!
Super, co? Ale jakoś szybko mijają.. :(
Ehh.. moja koleżanka ciągle mi marudzi, że jej się wakacje dłużą i nie może doczekać się szkoły. 
Jak Tak W Ogóle Można?!
Cóż, widocznie nie wszyscy kochają wakacje. Ale ja tak!
Chciałam zafarbować włosy na ciemny brąz, ale niestety, moja mama szamponetkom mówi stanowcze NIE. Może za rok?

W piątek wyjeżdżam z Nikt4 na trzy tygodnie w Bieszczady, więc nie będziemy pisać. 
Ale mam nadzieję, że WY nie zawiedziecie i przez ten prawie miesiąc będzie co najmniej 10 komentarzy.. :)
Pomarzyć można ;)
Na utrzymanie wakacyjnego humoru wakacyjna piosenka :
Co zamierzacie robić w sierpniu?
Dłużą Wam się wakacje, czy nieubłaganie szybko się kończą?
Tęsknicie za szkołą? xD

komentujcie, zachęcajcie innych do komentowania! proszę :)

Nikt7

czwartek, 12 lipca 2012

Happy Birthday!

To już dziś ^^ Urodzinki Nikt7-chan!
Nikt7, WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!! ;*  
W sumie...będę ci jeszcze dzisiaj milion razy składać życzenia, ale w końcu...Twoje urodziny są tylko raz w roku :D
To może najpierw jakiś śmieszny urodzinowy obrazek:
I oczywiście piosenka! :D :
Życzę Ci mnóstwa pomysłów na genialne posty na blogu, miliona obserwatorów i tysięcy komentarzy! :)
Reszta życzeń później, co by tak publicznie nie słodzić :P

Nikt4 :)