niedziela, 9 października 2011

Kaartka cz.2

Cz.2, czyli odpowiedź na komentarz Linuxa. ;)

Drogi Linuxie! xD
Otóż kartka niestety nie była robiona tym motywem, który podałeś..
znaczy, te rzeczy odstają na żywo, ale dlatego, że podkleiłam pod nie coś w rodzaju gąbki.. :)
Dlaczego balon?
Bo szukałam pomysłu na laurkę dla dziadka na urodziny.
Wgl, zaczęło się o tego, że kupiłam kiedyś przez internet (a właściwie ja dałam do 'koszyka' a tata zamówił xd) książkę z pomysłami na kartki na różne okazje. I tam akurat była m.in. kartka z balonem. I spodobała mi się, więc postanowiłam ją zrobić. 
Na początku ta kartka miała wyglądać tak:
No, ale wyszła tak:
 A oto ta książka z wzorami kartek: ;)
 I chyba dwie najładniejsze i najoryginalniejsze kartki z tej książki:

Przepraszam, że dopiero teraz dodaję notkę, ale nie miałam czasu.. bardzo się cieszę, że komentujecie
i mam nadzieję, Linuxie xD, że rozwiałam wszystkie Twoje wątpliwości związane z tą kartką. xD.
Nikt7 :)

1 komentarz:

  1. Rozwiałaś, dzięki xd
    W sumie nie wiem, czy mi się te kartoniki z takimi właśnie gąbeczkami nie pomyliły. Ech xP

    OdpowiedzUsuń