piątek, 23 grudnia 2011

Wesołych Świąt.! :)

Dzisiaj będzie długa notka. :)
Na początek chcę Wam opisać mój dzisiejszy dzień, który był pełen różnych i dziwnych sytuacji. ;)
Mama z tatą byli w pracy, a mój brat w przedszkolu. Zostałam w domu z młodszą siostrą i starszą ciocią, która obudziła nas o 10.30 ;(. Oczywiście, można z tego wywnioskować, że się nie wyspałam. :D
A wracając do cioci, to w tym miejscu napiszę genialny dialog. xd
czerwony - moja siostra
niebieski - ciocia
ciocia zapala światło i wchodzi głośno do pokoju
WYJDŹ STĄD.
dobrze, dobrze. Zamknąć drzwi?
NIE!
zamknąć drzwi?
NIE!!
dobrze to ja zamknę
NIEEE!!!
aaa! nie zamykać?
NIE!
zamknąć?
NIEE!
dobrze, dobrze. 
ajj, korzystam z laptopa na baterii i pozostało całe 8 minut, ale obawiam się, że nie zdążę, wręcz jestem tego pewna, także dokończę pojutrze, bo jutro nie będę miała czasu. Dobranoc!
I Wesołych Świąt oraz szczęśliwego i LEPSZEGO Nowego Roku. :)
Nikt7 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz