wtorek, 31 stycznia 2012

o wszystkim i o niczym (;

Hej :)
Tak sobie przed chwilą przeglądałam różne blogi.. i stwierdziłam, że tego zaniedbuję..
znaczy, to oczywiste xd, ale teraz jakby jeszcze bardziej zdałam sobie z tego sprawę. Chociaż to głównie przez sprawy oczywiste, czyli mniejszej pomysłowości i oczywiście braku czasu..
ale się postaram! :) 
Zacznę od tego, że jest przecena w butiku na damskie bluzki (20zł) i chustki (15zł). Ja skorzystałam i kupiłam 3 bluzki i kardigan (dla tych, którzy nie pamiętają, co to jest kardigan klik! - i to nie jest link do wikipedii!, bo pomimo ACTA, jeszcze jej nie usunęli..)
                                                                   (obrazek ze strony stardoll.com wykonywany na lalce gabisia9, żeby nie było xd. ;] )
A oto zdjęcie, a właściwie to obrazek zimowego makijażu.. fajnie? 
Jak dla mnie, wyszło całkiem nieźle. :)
Ale np. ja bym w tym strasznie wyglądała.. brr.. 
poza tym, mam inny kolor włosów i oczu..
ale co do włosów, to tak myślałyśmy dzisiaj z koleżanką i stwierdziłyśmy, że może latem przefarbujemy włosy szamponetką.. Ja na ciemny brąz, a ona na rudy.. 
ciekawe, jak bym w tych włosach wyglądała.. ale chyba lepiej :)
także latem możecie się spodziewać notki o szamponetkach. xd
Nikt7 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz