piątek, 10 lutego 2012

Menu ^^

Hejoł!
Jak pewnie nie zauważyliście, dodałam do bloga etykiety. W sumie głównie dla własnej wygody, żeby sprawdzać ile było postów na dany temat, żeby było różnorodnie ^^.
ale wróćmy do początku...

Zrobiłam menu!
Menu restauracji Grandi:

ta daaam!
Uwagi:
1. Jest po angielsku, bo to takie międzynarodowe menu.. ;)
2. "Puddings" to są budynie, ale tu mi chodzi o desery, tak miałam w książce z angielskiego.
3. Wybaczcie, ale nie mam pojęcia, co to są przystawki (w sensie, że przykłady), więc wybaczcie, ale nic lepszego wymyślić nie umiałam ("Starters").
4. Jak klikniecie na to, to się powiększy. :D
5. Tak, robiłam to w wordzie.. wybaczcie to podkreślenie. ;)
ale mam nadzieję, że podoba Wam się :).
no i sorry za wszystkie błędy w menu i nie tylko! ;]
Nikt7

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz