środa, 4 kwietnia 2012

hue hue ;d cz. 2 ;)

No to w takim razie cieszę się, że udało mi się kogoś nabrać.
Siostrze zrobiłam fajniejszy i o wiele śmieszniejszy kawał, ale nieważne. :D
Raz do roku można, nie? ;)
A tak poza tym, to też zauważyłam te rzeczy, które napisał Linux w komentarzu.
Ale przecież Ola jest miłą i pomocną osobą, więc kto wie, może nosiła rzeczy wszystkich uczestników rajdu w swoim plecaku? ;)
Co do komentarza Nikt4, to trzymam Cię za słowo. ;)
Ale wgl fajnie było to, że ten ludzik się poruszał, otwierał śpiewnik, plecak, salutował no i dźwięk był świetnie zgrany. Tak zastanawiam się, jak to zostało zrobione..
że ten ludzik jest w jednym ujęciu, potem się robi zdjęcie, inne ujęcie, zdjęcie, kolejne ujęcie, zdjęcie itd.?
bo innego wytłumaczenia na razie nie umiem wymyślić.
W każdym razie fajny filmik. xd
I jak dzisiaj zdążę, a jak nie to jutro na pewno, to dodam zdjęcia ozdób wielkanocnych. ;)
Nikt7 ;)

2 komentarze:

  1. Super blog :)
    fajnie go prowadzicie :>
    bd wpadać :P

    zapraszam do mnie : http://ewaa-farnaa-ef.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog bede wpadać i zapraszam do mnie http://danceandmuchmore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń