piątek, 15 czerwca 2012

A wonderful world...

LONDYNLONDYNLONDYN! <3
Jak wszyscy dobrze wiedzą, miałam wycieczkę szkolną. Do LONDYNU! Jeeej, było super. Londyn to śliczne miastoo, szczerze pisząc, chyba podobało mi się bardziej niż Paryż.. A najbardzieej podobało mi się w Cantenbury. Mówię Wam, ja tam kiedyś zamieszkam. Nikt4 będzie do mnie przyjeżdżać na wakacje. ;D Oto zdjęcia! :)
jakość jakością, ale chciałam Wam pokazać wagon Eurotunelu pod kanałem La Manche. :)

Nadziemne metro!

katedra św. Pawła, jeśli dobrze pamiętam.

j.w.
Ogroomna, ale bardzo ładna. Ja jednak chyba wolę kameralne kościółki.

Pan bez twarzy. Magia! A tak na serio, to w Toruniu jest lepszy gościu.

Widok z London Eye ;D.

LONDON EYE! <3






^ to zdjęcie zrobiłam większe, bo ogromnie mi się podoba. Przerobiłam trochę. No, trooszkę. :D 
Teraz wygląda trochę jak obraz. ŁADNE!
Następnym razem kolejna porcja zdjęć .  ;)

A Wam które zdjęcie podobało się najbardziej?
Byliście kiedyś w Londynie?
Co Wam się kojarzy z Londynem, albo co chcielibyście tam zwiedzić?
KOMENTUJCIE, PROSZĘ! :)
Nikt7

8 komentarzy:

  1. Byłem w 3 gimnazjum przez tydzień w Londynie. Wspominam raczej średnio, czułem się przytłoczony ogromem tego miasta. Poza tym byłem u bardzo niemiłych Anglików ulokowany... xd
    http://www.youtube.com/watch?v=FqDu61TIhZE Filmik nakręcony w czasie tej wycieczki przez kolegów z klasy. W scenie w toalecie byłem akurat w jednej z kabin =D
    Najbardziej z Londynem kojarzy mi się chyba London Eye.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj. Piękna wycieczka. Ostatnie zdjęcie podoba mi się najbardziej- takie artystyczne :) a z londyńskiego oka piękne widoki. Nie byłam w Anglii ale może kiedyś.....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. pS - wyłączyłabym weryfikację obrazkową na Twoim miejscu- niczemu nie służy tak naprawdę a tylko zniechęca do komentowania

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajny blog ! Też byłam w Londynie a najmilej wspominam Big Ben <33
    Będę śledzić : D !!
    Zapraszam do nas :
    1.http://magic-bubble-gum.blogspot.com/
    2.http://cookie-show.blogspot.com/
    3.http://jasminowa-mania.blogspot.com/
    Obserwacja za obserwację ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mieszkam w Londynie, na początku byłam bardziej zakochana ! Ale sklepy, ubrania , kosmetyki ... to jest to. Mam ochotę na Paryż ;)
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. wow ostatnie zdjęcie super obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze no aż mnie zazdrość zżera pięknie dobrze że się udała pogoda

    OdpowiedzUsuń