środa, 6 lipca 2011

Hejka!

Hej. ;)
Przepraszam, że nie pisałam, ale przyjechały do mnie moje kochane przyjaciółki (<3) z Gogolina ;). Teraz biorą prysznic (w różnych łazienkach, żeby nie było xd) i mam chwilę na pisanie ;). Dziewczyny są u mnie od poniedziałku i jedna z nich niestety już jutro musi jechać. Ale druga zostaje do piątku :). Bardzo lubię, gdy przyjeżdżają, bo zawsze wtedy oprócz wielu innych rzeczy idziemy do centrum handlowego (o wyprzedażach postaram się napisać w sobotę ;d), kina (jutro idziemy na "Transformersów"), a dzisiaj byłyśmy jeszcze na kręglach. ;D Pierwszy raz byłam na kręgielni i było bardzo fajnie. Kilka razy (czytaj dwa xd) udało mi się strzelić dziesiątkę. ;)
Ymmm. dzisiaj Dominiki. Znaczy, ja i jedna z moich przyjaciółek mamy imieniny. Nie wiem, jak Nikt4 zareaguje na to, że podałam swoje imię, ale w sumie i tak ten blog czyta max. 5 osób ;p. Dzisiaj Nikt4 złożyła mi życzenia ;) i poleciała na Kretę. No cóż, napisze za dwa tygodnie. Ja póki co do piątku nie będę pisać. Widzę się z dziewczynami zaledwie kilka razy w roku, więc muszę wykorzystać ten czas.!
Nikt7

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz