poniedziałek, 11 lipca 2011

Sale, sale, sale!


Jak już pewnie wiecie - wyprzedaże to jedna z tych rzeczy, które lubię najbardziej ;D. Teraz wyprzedaże są praktycznie w każdym sklepie z ubraniami, więc korzystajcie.!

Moje 'zdobycze' :D.
Hm... chodźcie na wyprzedaże, bo nigdy nie wiadomo, co fajnego możecie znaleźć.!
 Ja ostatnio kupiłam sobie w New Yorker' rze (czy jakoś tak :P) genialne, czarne rurki z paskiem za... (uwaga, uwaga...) 9.99 zł! Są trochę za długie, ale mama mi skróciła, za to w pasie były idealne.! :D
Kolejna trafiona rzecz to naszyjnik z ciasteczkiem. Był za 14.99 zł, ale kupiłam go w promocji w Cubusie 3 za 2, więc po przecenie kosztował 10 zł. (kupiłam go ja i moje dwie przyjaciółki ;*)
Następna rzecz to bluzka, też z Cubusa. Chyba też promocja 3 za 2. Ja wzięłam jedną żółtą bluzkę, a moja przyjaciółka też tą żółtą i inną białą. W tej promocji moja bluzka kosztowała ok. 13 zł. 
Kupiłam sobie jeszcze strój kąpielowy w New Yorker' rze ;D. Ceny już dokładnie nie pamiętam, ale wiem, że dół był przeceniony...
 Promocja była też w jednym z moich ulubionych sklepów - NICI. Wszystko przecenione o 50%. Był tam taki ładny portfel za 25 zł, przeceniony na 12,50 zł.... pewnie się domyślacie, że teraz już jest mój. :D

Promocje są też oczywiście w innych sklepach. 
Moja przyjaciółka kupiła śliczny pierścionek za 10 zł w C&A. Ja osobiście nie noszę i nie przepadam za pierścionkami. -.- 
Widziałam, że promocja jest także w sklepach: Cropp Town, House, Zara oraz w Butiku... widziałam tam w internetowym katalogu śliiiczną spódniczkę. Po prostu rewelacyjna! Jeszcze nie dawno kosztowała 49.99 zł, teraz kosztuje 39.99 zł. Za dwa dni mam urodziny, poproszę mamę ;). 

Nikt7

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz