czwartek, 16 czerwca 2011

:)

Długo nie pisałam....
No i prawdopodobnie będę teraz pisać z takimi dużymi przerwami...:)
Napiszę dzisiaj o piosence turystycznej!:)
Są to piosenki bardzo często śpiewane w harcerskich kręgach, ale oczywiście nie tylko..:)
Piosenki wpadające w ucho, śliczne i często wspaniałe do wędrówki:)
Najbardziej znanym "projektem poetycko-muzycznym" jest projekt pt. " W górach jest wszystko co kocham". Jak się można domyślać jest to projekt  ludzi chodzących po górach, w ramach którego w dużych polskich miastach wiosną i jesienią odbywa się szereg koncertów i festiwali piosenki poetyckiej pod wspólnym tytułem projektu.
Właśnie na tych festiwalach zaczynają najlepsi artyści piosenki turystycznej..:)
A o to kilka muzycznych przykładów:
Nikt4-chan :)

EDIT: Tu Nikt7. Przepraszam, że napisałam dzisiaj posta, nie zauważyłam, że dodałaś. :*
Komentarz: Tu także Nikt7 :). Moją ulubioną piosenką o górach i tak jest "Zostanie tyle gór". ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz