sobota, 4 czerwca 2011

Kolory samochodów. :D

Przepraszam, chwilowo nie miałam czasu na pisanie.
No, ale przejdźmy do tematu.

Dzisiaj, gdy wracałam z miasta i czekałam na przystanku na autobus i postanowiłam sprawdzić, jakie kolory samochodów są najpopularniejsze. W tym celu siedziałam przed jedną z głównych ulic miasta (ul.Oleska w Opolu) od 14:43 do 14:54. Oto ile samochodów przejechało w poszczególnych kolorach:

Czarne - 17
Białe - 10
Srebrne - 21
Granatowe - 16
Ciemnozielone - 10
Złote - 4
Brązowe - 2
Szare - 1
Czerwone - 6
Pomarańczowe - 3
Żółte - 3
Zielone & jasnozielone - 4
Niebieskie & jasnoniebieskie - 8
 Razem : 105 samochodów
Podsumowując:
I miejsce - srebrne samochody.!!! :)
II miejsce - czarne samochody.!! :)
III miejsce - granatowe samochody.! :)

Poza kolorami:
Motory - 2
Policja - 1
Autobus - 1 (nie mój ;[ )
Razem 4 pojazdy 'poza kolorami' i 109 pojazdów razem na jednej z głównych ulic Opola jechało przez 11 min.


Nikt7 ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz