niedziela, 5 czerwca 2011

Kubek gorącej czekolady. ;)

Jak zrobić ? To bardzo proste. 
Potrzebujesz : 
ulubiony kubek
czajnik/ coś, w czym się gotuje woda :D
czekolady w saszetkach
czegoś do dekoracji (bita śmietana, posypka, rurki czekoladowe, pianki itp.)

Sposób wykonywania:
1. Przygotuj ulubiony kubek i czekoladę.
Dostałam go od bardzo utalentowanej pisarki ;) i jednocześnie przyjaciółki :*

 Czekolada jest zwykła, do kupienia w większości sklepów m. in. w Makro.

2. Zagotuj wodę i wsyp czekoladę do kubka.

 3. Przygotuj akcesoria do dekoracji. Ja miałam posypkę czekoladową, bitą śmietanę, czekoladę w sprayu, posypkę czekoladową i rurki.


Oczywiście nie możemy zapomnieć o piankach. :D
 4. Gdy woda się zagotuje, zalej czekoladę w proszku gorącą wodą z czajnika i wymieszaj.

 5. I... udekoruj! To chyba najmilsza część w robieniu czekolady. :)

                                       ^ Mój kubek ;)

^ Kubek mojej siostry ;)

                                               ^ Kubek mojego brata.

A tak poza tym, to zrobiliśmy sobie 'Babski wieczór' ;D. Było świetnie xd. (mój brat się na to zgodził! XD) Przebieraliśmy i malowaliśmy się, robiliśmy czekoladę i oglądaliśmy film wcinając żelki ;).

To właśnie te żelki. ;P



Nikt7











































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz